Stormigt!

Ja, va ska man säga nu då? Jag strtade min blogg igår, och tror faktiskt jag blivit en bloggoholic.
Nej det är väl att ta i kanske, men man måste ju försöka att ligga på topp och uppdatera sitt arbete om man vill ha läsare! Och det vill jag faktiskt ha, vore jäkligt skojj att kunna skapa en blogg som blir hur känd somhelst.
Så om ni som läser vill, får ni mycket gärna lämna ut och rekomendera min blogg lite överallt. En grejj till jag vore glad ifall jag kunde få hjälp med, är designen. Det vore väldigt snällt, ifall nån snäll person som kan detta med att designa bloggar vill hjälpa till med min?!
För nu när jag har (eller kommer) blivit bloggproffs, måste ju förstås allt se proffsigt ut.Så jag vore grymt tacksam för lite hjälp med det!

Hmm, ja, ni vet ju inte så mycket om mig. Inte nått faktiskt. Mer än att jag är 23år gammal och är en arbetslös själ som bor i den vackra solstaden karlstad.
Mycket mer än så behöver ni inte veta, vad jag heter och vem jag är inte särskilt relevant. Vem vet, det kanske kommer fram senare i bloggen, somsagt, vem vet?!

Jaja, nu är det iaf ungefär 5timmar tills Systembolaget stänger. och dit måste jag förståss hinna en dag som denna.
FÄRJESTAD spelar ju ikväll! Så det blir hockeykväll ikväll garanterat. nåra fina öl, hockey och trevligt sällskap. Efter denna match blir det (antagligen) ett segerfirande och en kväll på nöjesfabriken!

Men nu undrar ni förståss hur denna arbetslösa jag, har råd köpa öl på systembolaget, OCH senare gå på krogen? Jo det ska jag säga er kära läsare. Jag äger såklart karlstadhäftet, och där finns det nöjes biljetter, (Gå två, betala för en). Så nån av mina kompisar får ju såklart betala som vanligt plus att han tar med mig gratis in! Sen får ja hoppas att han blir kalasfull så han bjuder mig på en god JägerRedBull! för det gillar jag skarpt!

Nu har jag mycekt att stå i meeeeeen på återseende! ha d fint och hejja Färjestad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0