Kaffe och solvägg!

Ja så kan man faktiskt starta en dag, och just så startade jag denna dag. Mycket gött.

Annars sitter jag mest och funderar på ifall ja är dum i huvudet på riktigt, eller om det bara är så att man ska vara hjärnfysiker för att förstå denna väldiga finanskrisen
Jag tycker nog att vi bara trycker lite fler sedlar så fixar sig allt, inte så komplicerat väl?

Bytheway så kommer nog mina grejjor från sweet skateboards idag, vore gött!

 
Och idag tar vi oss ett steg närmare denna bucklan, är jag snäll kasnke min kära sambo låter mig köpa ett 6pack odin 2,8%. 15kr tror ja ett sådant packe punköl kostar.

Nu blir det en sväng förbi till universitetet, hejdå för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0