Godmorgon

Hm, Kl var endast 06.49 idag när jag klev upp ur min sköna säng, en morgonpigg rackare är jag. En minut före jag gick upp ur sängen blev jag ju visserligen väckt av att en av mina två goa katter som nafsade mig på tån, snällt av henne att tänka på mig så ja inte sover bort hela mitt (just nu) arbetslösa liv.

Jag sitter här och tror faktiskt att jag får tillägna mig själv en käftsmäll och sen be om ursäkt.
Det är nämligen så att när jag bloggar så skriver jag bara, utan att läsa igenom allt efter. Vilket resulterar att jag får med många oönskade bokstäver och även missar bokstäver i ord så att dom blir felstavade, ibland missar jag tillomed ord har jag sett, eller att meningar inte blir sammanhängande, och det är ju inte bra. Så det ber jag om ursäkt för. Och ska försöka bättra mig! 
Sen är det ju detta med min bloggdesign, det är ingen som velat erbjuda sig att hjälpa mig att göra iordning min blogg ordentligt, vilket jag tycker är lite synd. Så har jag faktiskt själv börjat grejja lite, vilket har resulterat att den ser rätt så "billig" ut än så länge, men ge ig bara lite tid så ska ja nog få den att se proffsig ut efter ett tag, det ordnar sig. jag har ju hela veckorna på mig att grejja med det, är ju arbetslös!

Nej nu får jag ta och gå ut o gå innan dagens snöoväder som skulle komma idag sätter igång och jävlas med oss.
Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0