Dagen före morgondagen!

Ja va ska man säga, sitter här i soffan med datorn i knät!
Jag vet ju att det inte brukar va nått värre bra på tven, men fredagar måste ta mig fan slå alla rekord. Typ let´s dance och ett gäng repriser från veckan som varit. Visserligen brukar ju inte folk i 15 - 25årsåldern sitta framför tven på helgkvällarna, men ibland händer det ju, så skärpning.
SKÄMMES borde ni ta mig fan göra! Här sätter man sig framför tven med sin flickvän en fredagkväll, lagar lite god mat och har köpt någon form godis och läsk. Man är ute efter en trevlig kväll.
(Arbetslös är man ju somsagt, så man har förståss inte råd att hyra en bra film eftersom man köpt något gott att äta och dricka för pengarna man skrapat ihop)  Det är ju trots allt fredag, första helgdagen!
Man slår på tven och hoppas ju på att dom ska visa någon bra film, eller något som är utav kvalité.
Något som personer i min min ålder (23) gillar.
Nej va visas på tven, några repriser från tidigare i veckan till att börja med. MYCKET TREVLIGT (Inte).
Sen är det ju detta väldiga let´s dance, som jag ioförsig kan förstå. Det finns ju mycket pensionärer som sitter i tvsoffan, så det är ok, men jag gillar det INTE, tyvärr!
Enda filmen är nån värdelös SCIFI film på 5an kl 2130.
Fredagskvällen bjuder alltså inte på något värre trevligt tv bemötande. Det gillar ja inte.
Liksom, va fan att visa repriser på en fredag, det är ju hgelt sjukt. Dom visar repriser VARJE DAG HELA VECKAN LÅNG, under dagtid. typ våra bästa år, hem till gården, vänner och 2½ men.
Så visst fan väntar man sig, eller iaf förväntar sig bättre av er som bestämmer va som visas på tv!
SKÄMMES TA MIG FAN!

Nu får denna dagen vara slut och bättre blir det garanterat imorrn!
FÄR - SKE. i LLA. Ska ses på tv med någon fin öl i handen och trevligt sälskap!
Eftger det blir det säkert nöjes!

Men ha det fint vetja!
På återseeende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0