6-0

Ja iår är det färjestads tur att vinna tillbaka guldet hem till karlstad, dom är bra iår och gustavsson är ju helt otrolig. Gött som fan helt enkelt!

Egentligen skulle ja nog vart ute och dragit runt på nöjes eller nått ställe just nu efter denna fina segern idag.
Men jag valde att va hemma och mysa med min underbara flickvän istället, mycket trevligare månte jag säga! Plus att man vaknar tidigt till morgonen och inte är ett endaste dugg bakis, gött det väl.
Annars har det inte hänt så¨mycket denna dagen..
Ifall man bortser från hockeyn som absolut rätt lag vann, så har denna dagen mest varit en stor besvikelse.
Solen i karlstad som lovades igår vet jag inte riktigt var den tog vägen? hörde rykten om att den visst hade visat sitt vackra ansikte i åmål, vilket jag inte riktigt kan förstå varför den väljer att visa sig i lilla åmål istället för i sin egen hemstad karlstad? Dålig stil helt enkelt!!

Så denna kära dag har det faktiskt inte hänt så mycket, igår hade jag väldiga planer för idag. Det skulle drickas öl, bakas, kolla hockey, utgång o grejjer. Hockey blev pretty mutch allt som hände. Bakningnen föll ju på att vi inte hade nån kavel, jävla orutin helt enkelt.
Men imorrn ska bakas kan ja lova. ska åka till ICA eller var det nu finns kavlar, o baka, helvete va det ska bakas! både matbröd och bullar ska göras!
Ska bli skojj och intressant, tror aldrig ja bakat nått annat än scones förut faktiskt.
Men är man arbetslös så är man. man måste vara kreativ helt enkelt. 

Är rätt nöjd med min blogg änsålänge faktiskt, jag startade den igår. Och tro det eller ej, men det är faktiskt väldigt många som börjat läsa den redan. Kan säga att det är ett tresiffrigt belopp besökare idag. Så det är bara att köra vidare och nå nästa mål med ett fyrsiffrigt belopp besökare. Och det ska ja väl kunna ordna fram tror ja! 

Nu ska ja ge min kära flickvän lite kärlek! 
Så på återseende allt folk! 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-03-22 @ 09:29:01
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Du kan läsa i det inlägget

2009-03-22 @ 12:57:34
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

Ja menar det! Heja FBK ^^

2009-03-22 @ 15:41:21
Postat av: F

Glömde skriva att de va jag ^^ Hehe

2009-03-22 @ 15:41:40
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0